Haussa kampanjasihteeri

Vahvistamme syksyllä avara-tiimiä palkkaamalla kampanjasihteerin. Tavoitteena on mahdollisimman nopeasti löytää henkilö, joka voi hypätä liikkuvaan junaan ja tukea meitä saavuttamaan tavoitteemme. Toimenkuva tulee rakentumaan varainhankintaa liittyvästä CRM-työstä, tapahtumien järjestämisestä, markkinoinnin toteuttamisesta ja verkkosivujen päivittämisestä. Kyseessä on back-office tehtävä, jossa nopeus, joustavuus ja asiakaspalveluhenkisyys ovat valtteja. Loppuvaiheen opiskelija tai vastavalmistunut sopisi hyvin tehtävään. Tuleeko joku sopiva mieleesi?

This entry was posted in Avara-tiimi by Pia Dolivo. Bookmark the permalink.

About Pia Dolivo

Pia Dolivo toimii Helsingin yliopiston varainhankintakampanjan päällikkönä sekä alumni- ja lahjoittajasuhteet yksikön esimiehenä. Dolivo on opiskellut Helsingin yliopistossa yleistä valtio-oppia, kansantaloutta, sosiaalipolitiikkaa ja viestintää. Valtiotieteen maisteriksi Dolivo valmistui vuonna 1999 ja on siitä lähtien työskennellyt yliopiston rajapinnoilla.