Kesko Oyj:n lahjoitus Tulevaisuusrahastoon

Kesko Oyj on tehnyt Tulevaisuusrahastoon 100 000 euron lahjoituksen ja lahjoitusta juhlittiin ke 16.6 kanslerin johdolla yliopistolla. Paikalla oli Keskon viestintäjohtaja Paavo Moilanen, Helsingin aluejohtaja Antti Palomäki,
tiedottaja Mirva Moilanen sekä yliopistolta kansleri Niiniluoto, vararehtori Kontula ja allekirjoittanut. Saimme shekin ja Kesko puolestaan kehystetyn lahjoittajadiplomin. Kesko tulee mukaan Tulevaisuusrahaston neuvottelukuntaan sekä lahjoituksen myötä myös Kirahviklubin pysyväksi jäseneksi. Keskustelimme mm. Keskon aikaisemmasta yhteistyöstä yliopiston kanssa, heidän yhteiskuntavastuun politiikasta ja kestävästä kehityksestä yhteisenä intressinä.

This entry was posted in Lahjoitukset by Pia Dolivo. Bookmark the permalink.

About Pia Dolivo

Pia Dolivo toimii Helsingin yliopiston varainhankintakampanjan päällikkönä sekä alumni- ja lahjoittajasuhteet yksikön esimiehenä. Dolivo on opiskellut Helsingin yliopistossa yleistä valtio-oppia, kansantaloutta, sosiaalipolitiikkaa ja viestintää. Valtiotieteen maisteriksi Dolivo valmistui vuonna 1999 ja on siitä lähtien työskennellyt yliopiston rajapinnoilla.