Lahjoitusuutisia hevosrintamalta

Professori Riitta-Mari Tulamo on onnistuneesti kerännyt rahoituksen eläinlääketieteen anestesiologian ja kivunhoidon lahjoitusprofessuuria varten. Lahjoittajina mm. Eläinlääketieteen tutkimussäätiö, Suomen eläinlääketieteen säätiö, Vetcare Oy ja Yliopiston Apteekki. Lahjoitus julkistetaan elokuussa. Lisäksi Tulamolla olisi halukuutta perustaa rahasto Hevostutkimuksen tukemiseksi. Tätä varten kutsumme pyöreän pöydän neuvotteluun potentiaaliset keskeiset kumppanit syyskuussa.

This entry was posted in Lahjoitukset by Pia Dolivo. Bookmark the permalink.

About Pia Dolivo

Pia Dolivo toimii Helsingin yliopiston varainhankintakampanjan päällikkönä sekä alumni- ja lahjoittajasuhteet yksikön esimiehenä. Dolivo on opiskellut Helsingin yliopistossa yleistä valtio-oppia, kansantaloutta, sosiaalipolitiikkaa ja viestintää. Valtiotieteen maisteriksi Dolivo valmistui vuonna 1999 ja on siitä lähtien työskennellyt yliopiston rajapinnoilla.