Koulutusta digiloikka-ohjelmille

Opetusteknologiapalvelut järjestää kevään aikana seuraavat koulutukset, jotka on tarkoitettu ensisijaisesti opetuksen toteutuksen digiloikka- hankkeiden osallistujille/opettajille.

Ilmoittautuminen näihin Henkassa, johon pääset Flamman kautta  tai suoralla linkillä http://www.helsinki.fi/henkilostokoulutuskalenteri (kurssit löytyvät seuraavan polun kautta: Koulutus > ilmoittautuminen > koulutusohjelma > järjestävä organisaatio > opetusteknologiapalvelut)

18.4. klo 13.15-16 Moodle-klinikka: Tule tekemään omaa kurssiasi
19.4. klo 14.15-16 Verkkoluento: mihin moodle taipuu?
27.4. klo 15.15-17 Mikä on MOOC?
5.5. klo 13.15-16 Miten arvioida Moodlessa?
29.5.klo klo 9.30-12 Miten arvioda Moodlessa?
14.6. klo 12.30-16.00 Tentit Moodlessa vai tenttiakvaario Examinariumissa?

Jos vain omiin ja opettajakollegoiden kalentereihin mahtuu, nämä koulutukset kannattaa hyödyntää. Ja toki jos haluatte omalle koulutusohjelmallenne kohdennettua koulutusta, laittakaa viestiä opetusteknologia@helsinki.fi osoitteeseen.
Opetusteknologiapalveluiden sivuilla on listattuna kaikki koulutus mitä  tällä hetkellä on tarjolla