Opettajien vastaanottoajat näkyvät Opiskelijan ohjeet -sivustolla

Opettajat ovat voineet lukukauden alusta julkaista vastaanottoaikansa Opetukseni-sivulla osoittessa teacher.helsinki.fi. Vastaanottoaikojen julkaisemisen yhteydessä opettajan on valittava yksi tai useampi koulutusohjelma, jonka yhteydessä haluaa vastaanottoaikojensa näkyvän.

Opiskelijat näkevät vastaanottoajat opiskelijan ohjeissa Opettajien vastaanottoajat -sivulla. Vastaanottoajat näkyvät, kun opiskelija on valinnut sivun ylälaidasta oman koulutusohjelmansa. Halutessaan opiskelija voi vaihtaa sivun ylälaidasta toiseen koulutusohjelmaan ja etsiä kyseisen koulutusohjelman opettajien vastaanottojat.

Toiminnallisuus on toteutettu hyvin yksinkertaisena ja sitä jatkokehitetään käyttäjäpalautteen perusteella. Kerro siis vaikka Opetukseni-sivun Palaute-napin kautta, millaisena toiminnallisuus palvelisi sinua parhaiten.

Lisätietoa: Maarit Eskola , maarit.eskola@helsinki.fi ja Mona Eid, mona.eid@helsinki.fi