Digiloikka-projektin 2. hakukierros alkaa 9.10.

Toisella hakukierroksella mukaan valitaan 20 hanketta. Haku järjestetään kaksivaiheisena ajalla 9.-27.10.2017.

1) Ilmoittautuminen hakuun E-lomakkeella 9.-22.10.2017. Linkki E-lomakkeeseen:

2) Oman koulutusohjelman digiloikkahankkeen esittely ja osallistuminen keskustelutilaisuuteen. Tilaisuudet pidetään 26.10. klo 9-12 ja 27.10. klo 9-16 ja ne ovat yleisölle avoimia. Oman hankkeen esittelyyn tulee varata aikaa noin 15 minuuttia (esitys 5 min. + keskustelu 10 min.). Hakijoille lähetetään tarkempia ohjeita 22.10. jälkeen.

Toisella hakukierroksella mukaan valitaan niin kandi- kuin maisteriohjelmiakin. Haun reunaehdot:

• Ne ohjelmat, jotka ovat hakeneet ja saaneet, eivät enää voi hakea rahoitusta
  • Jaettavat summat katsotaan hakemusten ja suunnitelmien mukaan, ei ole tasajakoa
  • Hakemukset julkaistaan Digiloikka-projektin blogissa. Hankesuunnitelmat, ml. hakuprosessin vaiheen 2 esitysten tulee olla avoimesti jaossa, esim. hakijan omassa blogissa (tms.) tai digiloikka-projektin blogissa.
  • Haku ja itse projektissa mukana oleminen on yhteisöllinen prosessi, jossa edellytetään osallistumista yhteisiin tapaamisiin ja omien kokemusten jakamista yliopistoyhteisölle

Lisätietoa hakemisesta ja opetuksen toteutuksen digiloikka-projektista: opetusteknologiapalveluiden palvelupäällikkö Sari Koski-Kotiranta (sari.koski-kotiranta@helsinki.fi) ja digiloikka-projektin projektipäällikkö Päivi Heino (paivi.heino@helsinki.fi).