Ohjelmaa päivitetty – torstai-iltana sitsit!

EKT-päivän ohjelmaa on päivitetty, torstain ohjelma löytyy täältä ja perjantain täältä.

Torstaina aloitamme viideltä Viikin EE- eli eläinlääke- ja ympäristötieteiden talossa. Cocktail-tilaisuuden avaa rehtori Jukka Kola, Viikin miehiä hänkin. Taidehistorian opiskelijat Iina Schwank ja Saara Seppälä ovat perehtyneet Viikin historiaan ja nykypäivään ja heidän opastuksellaan pääsemme kiertämään vanhaa ja uutta kampusta.

Ja seitsemältä sitsit, kuka on osallistunut? Wikipedia sanoo näin:

Sitsit on pohjoismainen akateeminen pöytäjuhla, joissa syödään, lauletaan juomalauluja ja pidetään puheita sekä joissain tapauksissa seurataan myös ohjelmaa. Sitsien pitoa eli sitsaamista harrastavat pääosin yliopisto-opiskelijat. Juhlilla on yleensä jokin aihe tai teema.

Lipidin opiskelijat ovat lupautuneet paljastamaan sitsien saloja näillä sivuilla. Niitä odottaen.

Perjantain EKT-päivän puhujat ovat varmistuneet. Kakkukahvit on katettu A-talon aulaan yhdeksältä ja toinen toistaan mielenkiintoisemmat puheenvuorot jatkuvat puoli neljään. Välissä esiintyy Food sisters, kuulemma vaihtelevin kokoonpanoin.

Tervetuloa! Ilmoittautuminen onnistuu tältä sivulta.