Meillä ei ole mitään hätää.

Nyt sitä tulee. Lukukausimaksunannaa jokaisen saataville. Toinen työryhmä ei tyydy edellisen tavoin vihjailemaan ja ehdottelemaan.

Mutta meillähän ei ole mitään hätää! Kokoomus on sanoutunut irti lukausimaksuista! SDP on sanoutunut irti lukukausimaksuista! Keskusta on sanoutunut irti lukukausimaksuista!

Nyt siis vain odotamme, että puolueet julkisesti sanoutuvat irti Lehikoisen työryhmän raportista.

Meillä ei ole mitään pelättävää. Maksuton koulutus on turvattu. Toistan, meillä ei ole mitään pelättävää. Maksuton koulutus on turvattu.

2 Replies to “Meillä ei ole mitään hätää.”

1. Onko minun kestävää ajatella, että… Minulla on oikeus opiskella ilmaiseksi?

Vai ottaisinko enemmän henkilökohtaista vastuuta ajattelemalla, että maksullinen koulutus on uutta maksuttomuutta?

Comments are closed.