Mediassa

Väitöstutkimuksestani julkaistu mediassa:

3.5.2016 Helsingin yliopisto
ADHD-oireisia perheitä ei saa jättää yksin

3.5.2016 STT
ADHD-oireisia perheitä ei saa jättää yksin

11.5.2016 Potilaan lääkärilehti
Väitöstutkija: ADHD-perheet saavat tukea sattumanvaraisesti

11.5.2016 Kuntoutusportti
Väitös: ADHD-oireiset henkilöt eivät saa tarvitsemaansa tukea

13.5.2016 Hämeen Sanomat
Suurin osa ADHD-oireisista perheistä jää yksin

18.5.2016 Kotivinkki
Osa pettyy, osa on helpottunut

19.5.2016  AlphaGalileo Ltd, London.
People with ADHD don’t receive enough support

19.5.2016  The Global Source for Science News, New York
People with ADHD don’t receive enough support

19.5.2016 Science Daily,  Your source for the latest research news, Rockville, Maryland, US.
People with ADHD don’t receive enough support, Finnish research suggests

19.5.2016 Newsvise, Virginia, US.
People with ADHD Don’t Receive Enough Support

20.5.2016 WN Network, New York.
People with ADHD Don’t Receive Enough Support

20.5.2016 Veooz.com, US.
People with ADHD Don’t Receive Enough Support

20.5.2016 Fast News Nation, US.
People with ADHD don’t receive enough support, Finnish research suggests

21.5.2016 Science Magazine, Washington D.C.
People with ADHD don’t receive enough support

21.5.2015 Attentiond, Canada.
PEOPLE WITH ADHD DON’T RECEIVE ENOUGH SUPPORT, FINNISH RESEARCH SUGGESTS

23.5.2016 Salon Seudun Sanomat
ADHD-perheet jäävät liian usein yksin.

26.5.2016 Helsingin Sanomat
Adhd-tutkija haluaa kouluihin vahvuustestit – ”Uteliaisuus ja innokkuuskin ovat vahvuuksia”

26.5.2016 Nelonen
Adhd-tutkija Erja Sandberg: En koskaan unohda ammattilaisia, jotka auttoivat poikaani

26.5.2016 Newswise, Virginia, US
People with ADHD Don’t Receive Enough Support

27.5.2016 Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
ADHD-lasten toimintakyvyn ongelmia ja vahvuuksia ei tunnisteta

3.6.2016 Yliopisto-lehti
Kun kodissa on ADHD

8.6.2016 Iltalehti
ADHD-oireiset jäävät ilman tukea

10.6.2016 Suomen Kuvalehti
Kuka huomaa lapsen vahvuudet, kun koulu sujuu huonosti?

 

 

 

Tutkimusta ja koulutusta – ADHD ja positiivinen pedagogiikka