Dekaani Keijo Hämäläinen ja fysiikan tutkimus pe 5.4. klo 14

Tutkijapiirin tämän viikon tapaaminen järjestetään tänä perjantaina 5.4. klo 14, kun tiedekunnan dekaani, materiaalifysiikan professori Keijo Hämäläinen saapuu puhumaan fysiikan tutkimuksesta. Hämäläinen on suosittu puhuja ja mm. yksi (tällä hetkellä tauolla olevan) huippusuositun Arkipäivän fysiikkaa -kurssin luennoitsijoista.

Tilaisuus on keskustelupainotteinen ja aiheina ovat tieteen tekeminen yleensä ja tähän innostavat tekijät. Tapaaminen on paitsi mainio tilaisuus kuulla asiantuntevia neuvoja aloittelevalle tieteentekijälle, myös erinomainen tilaisuus päästä vaihtamaan näkemyksiä tiedekunnan dekaanin kanssa. Tutkijapiirin vetäjät kannustavatkin aktiivisuuteen ensimmäisen vuoden opiskelijoista lähtien!

Tapaaminen järjestetään Physicumin salissa D114 alkaen klo 14. Tervetuloa!

This entry was posted in Tapahtumat. Bookmark the permalink.