Materiaalifysiikan kesäkoulu

Tänä vuonna tutkijalinjan kesäkoulun järjestää materiaalifysiikan osasto, 23.-27.5.2016 Hyytiälän tutkimusasemalla.

Oletko kiinnostunut siitä, miten käsin kosketeltavien aineiden ominaisuudet syntyvät atomitason ilmiöistä? Tule mukaan materiaalifysiikan kesäkouluun! Kesäkoulussa opitaan uusimpia materiaalifysiikan sovelluksia sekä kokeellisia että laskennallisia menetelmiä.

Kesäkoulu on tarkoitettu ensisijaisesti materiaalitieteistä kiinnostuneille 1.-3. vuoden opiskelijoille (erityisesti sitä suositellaan tutkijalinjalaisille), muutkin toki ovat tervetulleita hakemaan. Hakuaikaa on 17.4.2016 asti ja kesäkouluun hyväksytään noin 20 opiskelijaa.

Ehdottomia esitietovaatimuksia ei ole. Luentojen taso pyritään mitoittamaan 1.-3. vuoden opiskelijoille sopivaksi. Opetuskielinä toimivat suomi ja englanti.

Kesäkoulu, sisältäen majoituksen ja ruokailut, on opiskelijoille maksuton.

Kesäkouluun haetaan täyttämällä hakulomake.

This entry was posted in Kesäkoulut, Tapahtumat. Bookmark the permalink.