Blogin elvytys 2.0

Vuosi on 2017. Katsotaan josko tällä kertaa blogi pysyisi vähän aktiivisempana tapahtumapäivityksien suhteen. Ainakin vuoden tapahtumia kokoavia postauksia voinee odotella enemmän.

Tutkijapiiriin haku on päättynyt, haastattelut pidetty ja uudet linjalaiset valittu, tervetuloa mukaan! Myös opiskelijavetäjissä on tapahtunut muutoksia, aloitin itsekin uutena vetäjänä vuosijuhlien jälkeen. Kiitokset entisille vetäjille Tomille ja Sakelle kuluneesta vuodesta.

Alku vuosi on tapahtumien suhteen ollut vähän hiljaisempi, mutta voinen sen verran paljastaa, että ainakin metallivedystä tullaan pian kuulemaan 3.4. järjestettävällä luennolla (infoa tästä kannattaa odotella piakkoin lisää). Kesäkouluakin on alettu jo suunnitella, tästä lisää kevään edetessä.

Jos mieleen juolahtaa kysyttävää tai haluat ehdottaa tapahtumaa mielenkiintoisesta aiheesta laita ihmeessä sähköpostia (yhteystiedot löydät etusivulta) tai tule nykäisemään hihasta. Mukavaa kevät lukukauden loppua kaikille!

– Anna

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.