Mahdollisuuksien Maunula -gaala Maunulassa lauantaina 5.9. kl 12-15 Maunulan yhteiskoululla

kuva1

Helsingin yliopiston projektikurssin loppugaalassa esitellään asukkaiden kanssa kehiteltyjä ideoita Maunulan tulevasta kehityksestä Maunulan yhteiskoulun auditoriossa (Kuusikkotie 3).

Tule kuulemaan, millaisia tuloksia kahden viikon kenttätyöskentely Metsäpurontiellä on poikinut.

Helsingin yliopiston geotieteiden ja maantieteen laitoksen järjestämällä “Haasteena lähiö – asukastoiminta aluekehittämisessä” kurssilla opiskelijat ovat luoneet konsepteja Maunulan kehittämiseksi yhdessä asukkaiden kanssa.

Kurssi on toteutettu yhteistyössä Maunula-seuran, Helsingin kaupungin kiinteistöviraston tilakeskuksen, Kulttuurikeskuksen, Nuorisoasiainkeskuksen ja Helsingin yliopiston Tiedekulman kanssa. Yhteistyökumppanien edustajat osallistuvat myös loppugaalaan.

Gaalaan voi vapaasti saapua paikalle – tarjolla on mielenkiintoisen kuultavan lisäksi kahvia ja pientä purtavaa.