Arkeen palailua ja syksyn odottelua

Helsinki Think Companyn ensimmäinen (varsin kofeiininhuuruinen..) viikko kesäloman jälkeen on vähitellen pulkassa. Ihmiset ovat löytäneet paikalle ihailtavan hyvin huolimatta muutaman viikon breikistä! Tälläkin hetkellä tilassa pöhisee varsin kivasti. Aamuinen luento Israelin startup-kulttuurista selkeästi herätti ajatuksia. Ja kunhan lukukausi alkaa, pöhinän määrä kasvaa entisestään. Eilen suunniteltiinkin tutoreiden kanssa uusien opiskelijoiden kontaktointia ja fuksikierroksia – parin viikon päästä Helsinki Think Company pitää oviaan auki erityisesti fukseille 🙂

Olen vannoutunut kesäihminen. Jossain määrin kuitenkin odotan sitä, että syksy pyörähtää kunnolla käyntiin. Sade ja pimenevät illat eivät todellakaan hotsita, mutta syksyn myötä kalenteri täyttyy mielenkiintoisesta tekemisestä.

Syksyn aikana Helsinki Think Company toimii työtilana ja tapahtumanäyttämönä kuten keväälläkin. Yritysinfot, vierailijaluennot ja workshopit täyttävät tapahtumakalenteria. Näiden lisäksi syksyyn on suunnitteilla esimerkiksi ThinkCo-klubi, mitä odotankin erityisen innolla! Klubi-iltojen suunnittelu pyöräytettiin käyntiin kesällä. Luvassa on rentoja yrityshenkisiä illanviettoja opiskelijoille vaihtelevien teemojen ympärillä.

Klubi-iltojen lisäksi erityishuomiota ansaitsee lokakuussa järjestettävä Think Africa -viikko. Kyseisellä viikolla tapahtumat, luennot ja workshopit pyörivät Afrikan ja eettisen yrittämisen ympärillä. Tarjolla on siis mahdollisuuksia löytää ratkaisu harteilla painavan maailmantuskan selättämiseen.