Helsinki Think Company goes Viikki – rekrytointi käynnissä!

Helsingin yliopistolla yhteiskunnan haasteita ratkaistaan paitsi tutkimuksen myös yrittäjyyden keinoin. Tutkijat ja opiskelijat perustavat yrityksiä, yrittäjyyshenkiset kurssit ja tapahtumat keräävät kiinnostuneita kaikilla kampuksilla, ideoiden kehittämiseen ja kaupallistamiseen tarjotaan tukea ja yrittäjyystila Helsinki Think Companyn toiminta laajenee.

Tule mukaan rakentamaan uudenlaista, luovaa yhteisöä Viikkiin!

Helsinki Think Company Viikki on uudenlainen kohtaamispaikka, jossa opiskelijat, tutkijat ja yrittäjyydestä kiinnostuneet voivat verkostoitua. Se on yhteisöllinen työ- ja tapahtumatila sekä väylä yrittäjyyden palveluihin. Think Co. on uusi alusta yliopistosta syntyvälle yrittäjyydelle ja ideoiden jalostamiselle liiketoiminnaksi.

Helsinki Think Company on osa Helsingin yliopiston ja Helsingin kaupungin pitkäjänteistä yhteistyötä alueen kilpailukyvyn ja hyvinvoinnin edistämiseksi.

Etsimme energisiä OPISKELIJAISÄNTIÄ-/EMÄNTIÄ, jotka ohjaavat tilan toimintaa

Opiskelijaisäntien/-emäntien tehtäviä ovat mm.

• Aktiivinen isännöinti ja yrittäjyysyhteisön tuki
  • Opiskelijayhteisön kasvattaminen päivittäisen toiminnan kautta
  • Tilan tapahtumien ideointi ja toteutus
  • ThinkCo tunnettuuden kasvattaminen ja tehokas viestintä
  • Ohjaaminen yrittäjyyden palveluihin

Mitä sinulta odotamme

• Olet yrittäjyydestä tai yrittäjyystoiminnan kehittämisestä kiinnostunut opiskelija
  • Aktiivista otetta, innovatiivisuutta, erinomaisia sosiaalisia taitoja
  • Työkokemus ja aktiivisuus järjestötoiminnassa katsotaan eduksi
  • Pystyt työskentelemään sujuvasti myös englanniksi, muu kielitaito on etu

Opiskelijaisäntien ja -emäntien työaika on noin 8h/hlö/vko ja palkka noin 300€/kk. Työt ajoittuvat arkisin noin klo 10-18 välille. Tehtävä on määräaikainen, toivomme sitoutumista ensisijaisesti noin vuodeksi (syyskuu 2014 alkaen). Tehtävään perehdytys käynnistyy elokuussa 2014.

Lähetä tiivis  hakemuksesi sekä CV:si 16.5.2014 klo 12 mennessä sähköpostilla osoitteeseen ira.levaaho@helsinki.fi. Vastaa hakemuksessasi seuraaviin kysymyksiin:

1. Minkälaista toimintaa ThinkCo Viikissä tulisi järjestää?
  2. Miten kasvattaisit ThinkCo yhteisöä Viikissä?
  3. Miten rakentaisit yhteistyötä seudun yliopistojen, korkeakoulujen ja yrittäjyyden rajapintaan kuuluvien toimijoiden kanssa?
  4. Mistä hankkisit toiminnalle lisärahoitusta?

Lisätietoja tehtävästä antaa
yhteyspäällikkö Ira Leväaho, Helsingin yliopisto, 050 505 8152.