Yleinen

Risteily Vallisaareen 17.9.

Hei historia-alumnit,
Aurinkoisen kesän jälkeen on aika siirtyä syyskauteen, ja mikä olisikaan parempi tapa kuin ihastella pääkaupunkia mereltä käsin. Historia-alumnien toiminta starttaa risteilyllä Vallisaareen ja Helsingin saaristoon lauantaina 17.9., tervetuloa mukaan!

Risteilemme ravintolalaiva Marivalilla klo 12- n. 16. Matka starttaa Kauppatorilta, ja ensimmäisenä suuntaamme opastetulle kierrokselle Vallisaaressa Tomi Ståhlbergin johdolla. Tämän jälkeen laiva jatkaa matkaa Helsingin saaristoon, laivalla on mahdollisuus ostaa virvokkeita yms.

Risteily on omakustanteinen, hinta on maksimissaan 20 euroa (jos lähtijöitä on enemmän kuin 15, laskee hinta). Maksuohjeet lähetämme sähköpostitse osallistujille. Ilmoittauduthan viimeistään torstaina 15.9. osoitteessa: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/72786/lomake.html

Lämpimästi tervetuloa mukaan sekä nykyiset jäsenet että jäsenyydestä kiinnostuneet!

Ps. Sääennuste näyttää pelkkää aurinkoa ensi viikon lauantaille!