Jäseneksi?

Tervetuloa Historia-alumnit/Historia-alumner-yhdistyksen jäseneksi!

Alumniyhdistyksen jäsenyys on tarkoitettu Helsingin yliopiston humanistisessa tiedekunnassa pää- tai sivuaineenaan historiaa opiskelleille henkilöille. Myös em. historia-aineita opettaneet, tutkineet tai niissä jatko-opintoja suorittaneet voivat liittyä yhdistyksen jäseniksi.

Alumniyhdistys tarjoaa jäsenilleen erilaisia tapahtumia ja toimintaa sekä mahdollisuuden tutustua muihin historia-alan alumneihin.

Voit liittyä jäseneksi Alumniyhdistyksen sivulta täyttämällä liittymislomakkeen. Sinun ei tarvitse liittyä Alumniyhdistykseen, voit valita lomakkeelta liittyväsi vain Historia-alumneihin. Uusilta jäseniltä peritään liittymismaksu, joka on 5 €. Maksutiedot lähetetään kunhan yhdistyksen hallitus on käsitellyt jäseneksi hyväksymisen.