Kirjasto suljettuna to 30.10. ja pe 31.10. – Pop-Up -kirjasto palvelee 10-14

Kirjasto on suljettuna lokaukuun kaksi viimeistä päivää eli to 30.10. ja pe 31.10. Kirjastotilassa suoritetaan työmaahan liittyvien suojaseinien purkutöitä, minkä vuoksi tilassa ei ole turvallista liikkua.

Kirjaston ollessa suljettuna palvelee Physicumin aulassa viime kesältä tuttu Pop-Up -kirjasto, minkä lisäksi opiskelijoilla on käytössä Phsysicumin mikroluokka D211. Lisäksi Physicumin luokka D208 on opiskelijoiden käytössä (paitsi to 14-16, jolloin luokka on varattuna).

Syy suojaseinien purkuun - kirjaston sisääntuloaulee eie enää tarvita varastotilana vaan suojaseinien poiston jälkeen tilaa aletaan kalustaa kirjastokäyttöön!

Syy suojaseinien purkuun – kirjaston sisääntuloalaa ei enää tarvita varastotilana vaan suojaseinien poiston jälkeen tilaa aletaan kalustaa kirjastokäyttöön! Kuvassa viimeiset noin 4600 laatikosta.

174 thoughts on “Kirjasto suljettuna to 30.10. ja pe 31.10. – Pop-Up -kirjasto palvelee 10-14

Kommentointi on suljettu.