Ajankohtaista (ei näkyvissä)

Kehossa tapahtuu! Ajankohtaisimmat tiedot löydät Kehon Facebook-sivuilta ja Instagram-tililtä. Otathan molemmat seurantaan! Tapahtumista ja ajankohtaisista asioista tiedotetaan myös Keho ry:n sähköpostilistalta (ohjeet liittymiseen löydät TÄÄLTÄ) sekä nettisivuilla.

31.1.2019 KEHOTUS-lehden toimituskokous

Kehotuksen toimituskokous vuoden tauon jälkeen Uudella ylioppilastalolla kokoushuone Beauvoirissa kello kuudesta eteenpäin – be there or be square! (linkki facebook- tapahtumaan)

Kokouksessa ideoidaan tulevia julkaisuja, pöhistään kiinnostavista aiheista ja pohditaan kehitys(maa)tutkimuksen nykytilaa. Kaikki enemmän tai vähemmän kiinnostuneet – yli tiedekuntarajojen – ovat tervetulleita mukaan herättämään upeaa ainejärjestölehteämme talviunilta!

Kehon & Manan yhteislähtö Valtsikan Speksiin 2019!

Pian on aika nähdä, minkälaisen suurenmoisen näyttämöspektaakkelin vuoksi kanssaopiskelijasi ovat kiireisinä juosseet luennoilta treeneihin ja kadonneet viikonloppuisin tavoittamattomiin. Kyse on tietenkin vuoden odotetummasta taiteen mestariteoksesta eli Valtsikan Speksistä 2019! Varmista speksinautintosi parhaassa seurassa ja kruunaa raskas arkiviikkosi osallistumalla Manan ja Kehon yhteislähtöön perjantaina 22.2. kello 19:00, osoitteessa Arabianranta 2a, 00560 Helsinki. Tämän spektaakkelin hinta (jäsenille) on 13 euroa, ja ilmoittautuneille tiedotetaan tarkemmin osallistumiseen ja maksamiseen liittyen sähköpostitse.

Yhteislähtöön on ilmoittauduttava sitovasti täältä maanantaihin 28.1. kello 12.00 mennessä.

linkki facebook-tapahtumaan