Oletko valmistunut kemian opettajaksi Helsingin yliopistosta?

Kemian opettaja-alumnit -ryhmä kokoaa yhteen Helsingin yliopistosta valmistuneita kemian opettajia. Missä opiskelutoverisi ovat tällä hetkellä? Mitä kemian opetukseen liittyviä tärkeitä tapahtumia ja tapaamisia on tulossa?

Liity Kemian opettaja-alumnit -ryhmään,   niin saat tietoa ajankohtaisista asioista ja tulevista tapahtumista sekä voit keskustella ja pitää yhteyttä muihin kemian   opettajiin.

Kirjaudu maksutta Helsingin yliopiston Alumnikampukselle. Etsi Kemian opettaja-alumnit -ryhmä ja liity mukaan!

Toiminnassa painotetaan myös alumnien ja nykyisten kemian aineenopettajaopiskelijoiden yhteisöllisyyttä opettajaverkoston vahvistamiseksi.

Ensimmäinen kemian opettaja-alumnien ja opettajaopiskelijoiden yhteinen tapaaminen järjestetään Kemian opetuksen päivien yhteydessä perjantaina 22.3.2013. Tule nauttimaan viinistä, juustoista ja hyvästä seurasta Kemian laitokselle opettajankoulutusyksikön tiloihin ja sitten jatkoille jonnekin.

Jos opiskelet yksikössämme kemian opettajaksi, olet myös erittäin tervetullut ensimmäiseen alumnien ja opiskelijoiden tapaamiseen.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen tapaamiseen 14.3. mennessä »

Kuva: Clipart