Muutoksia HOPS-ohjaukseen 2016-2017

Tietoa Kemian opettajankoulutusyksikön opintoneuvonnasta lukuvuonna 2016-2017:

HOPS-ohjaajat

Kemian opettajankoulutusyksikön HOPS-ohjaukset hoidetaan lukuvuonna 2016-2017 seuraavasti:

Päivi Kousa

• pääaineopiskelijoiden opinto-ohjaus ja opintokokonaisuudet

Outi Haatainen

• kemia toisena opetettavana aineena -opiskelijoiden  ja erillisopiskelijoiden opinto-ohjaus ja opintokokonaisuumerkinnät
  • pedagogisiin opintoihin liittyvät vastaavuuslausunnot (virallinen vastaavuuslausunto on pyydettävä ml-tiedekunnasta: paivi.lindeman@helsinki.fi, josta pyyntö ohjautuu Kemopeyksikköön)

Henkilökohtainen HOPS-ohjaus

Ota yhteyttä HOPS-ohjaajiin ensisijaisesti s-postilla, jossa kerrot nimesi, opiskelijanumerosi sekä asiasi. Jos asia koskee henkilökohtaisen opintosuunnitelman laadintaan, lähetä ohjeiden mukaan laatimasi suunnitelma s-postin liitteenä.

Opintokokonaisuusmerkinnät

Jos olet saanut suoritettua kaikki perusopinnot, aineopinnot, syventävät opinnot tai muut opinnot, täytä niistä jokaisesta erikseen opintokokonaisuuslomake ja lähetä se HOPS-ohjaajalle tarkistettavaksi s-postin liitteenä.

WP_20160410_001Piirros: Rajka Kavonius (C), Valokuva: Maiju (CC0)