Jenni Vartiainen väittelee pienten lasten luonnontieteiden opiskelun edistämisestä

Tulevana lauantaina 12.11.2016 klo 12 väittelee yksiköstämme Jenni Vartiainen aiheenaan Kehittämistutkimus: Pienten lasten tutkimuksellisen luonnontieteiden opiskelun edistäminen tiedekerho-oppimisympäristössä.

Väitöstilaisuudet ovat kaikille avoimia, juhlavia tilaisuuksia, jotka kestävät yleensä 2-4 tuntia.  Väitöstilaisuus alkaa aina väittelijän lyhyellä suomenkielisellä esitelmällä ja jatkuu vastaväittäjän ja väittelijän välisellä keskustelulla, jossa vastaväittäjä haastaa väittelijän puolustamaan väitöskirjansa sisältöä.

Tilaisuus järjestetään Helsingin yliopiston Kemian laitoksen (A.I.Virtasen aukio 1) luentosalissa A110.

Vastaväittäjänä toimii professori Jouni Viiri Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitokselta

Väitöskirja  on luettavissa Kemian opettajankoulutusyksikön sivuilta: https://blogs.helsinki.fi/kem-ope/tutkimus/julkaisut/vaitoskirjat/

TERVETULOA!

Kuva: Outi Haatainen / LUMA-keskus Suomi