Koutsi-hanke jatkaa vuonna 2014

Koutsi on saanut jatkorahoitusta vuodelle 2014. Ensi vuonna tarkoituksena on kehittää edelleen sekä töissä.fi- että korkeakoulusta.fi-sivustoja. Molempiin palveluihin on tulossa  uusia sisältöjä. Tarkempi suunnittelu käynnistyy heti alkuvuodesta joululoman jälkeen.

Ensi vuonna satsataan myös palvelujen markkinointiin. Töissä.fi:tä on markkinoitu tähän asti pääasiassa korkeakouluista valmistuneille kertomusten keräämiseksi. Tätä työtä jatketaan. Lisäksi aloitetaan voimallisemmin myös opiskelijoille suunnattu viestintä. Vuoden alusta lähtien palvelua tehdään tunnetuksi myös laajemman yleisön keskuudessa.

Koutsi-tiimi vetäytyy vähitellen joululomalle ja kiittää kaikkia yhteistyökumppaneitaan vuodesta 2013.

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in koutsi-projekti. Bookmark the permalink.