Hallituksen kokous 10/2009

Hallituksen kokous 10/2009 Pöytäkirja

Aika: Torstai 1.10.2009 klo 10.00
Paikka: Opiskelijakirjasto Aleksandria, ryhmätyöhuone 333

Läsnäolijat: Paul Stenbäck, Janne Rajala, Otto Laosmaa, Tarik Hossain, Nina Ahola, Jarno Louhelainen, Anssi Heinonen (kohtaan 10 saakka), Anna-Liina Olkinuora (kohdasta 11 eteenpäin)

1. Kokouksen avaaminen

– Paul avasi kokouksen klo 10.19.

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

– Todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

– Lisättiin kohdaksi 8 ”Vuosijuhlat”.

4. Edellisen kokouksen pöytäkirjan tarkastaminen

– Hyväksyttiin kokouksen 9/2009 pöytäkirja.

5. Posti

– Postia ei ollut haettu, kun sihteeri ei ollut paikalla.

6. Menneet tapahtumat (sulkeissa osallistujamäärä)

14.9. Kapitaalikokous (12)
17.9. Laitosilta (45)
17.9. Olympialaiset (10)
21.9. Paul Sheldon-excu (6)
21.9. Mökkireissu (55)

28.9. Vuosijuhlatoimikunnan kokous (9)
29.9. Nordea-excu (31)

30.9. Futissarja (7)
30.9. Fuksisitsit I (25)

7. Tulevat tapahtumat ja ilmoitusasiat

5.10. Fuksisitsit II
6.10. Roomalaiset

22.10. Töitä & Kaljaa

8. Vuosijuhlat

– Vuosijuhlatoimikunta kokoontui 28.9. Paul muistutti hallitusta, että niidenkin kuuluu tulla paikalle. Jatkopaikaksi on lyöty lukkoon Pohjanhovi. Jaetaan toimikunta tiimeihin, Nina ja Mira on tehnyt tehtävälistan ja lähettävät sen listalle.

– Mainostus alkaa viikolla 42, ja kutsut lähetetään myös silloin. Jarno lähettää lähipäivinä ktto-listalle viestiä vj-viikosta. Anssi tekee nettisivut valmiiksi viikkoon 42 loppuun mennessä, ja julisteet painetaan Oton kaverin kautta.

– Bändiä etsitään vielä. Paul on ottanut yhteyttä kahden edellisten vuosien bändeihin, ja Ilarilla on yksi vaihtoehto. Todettiin, ettei viime vuosien bändit eivät olleet kauhean hyviä. Tarik kysyy omalta kontaktiltaan. Anita pitää puheen miehille, puhe naisille vielä auki. Tarik voi tarvittaessa olla laulunjohtaja, ja Tarik ja Daniel valmistelevat lauluesitystä.

– Seuraava vuosijuhlatoimikunnan kokous tiistaina 13.10. klo 12.00.

9. Talous

– Kristine lähetti Ninan kautta terveisiä, että taloustilanne on kalliiden vuosijuhlien takia tiukilla. Pyritään pitää menoja minimissä.

10. Opintoasiat

– Opintovastaavat ja yrityssuhdevastaavat ovat suunnitelleet Töitä & Kaljaa -illan. Pidetään paneelimuodossa, laitos vuokraa meille Economicumin luentosalin. Heidi ilmeisesti toimii paneelin puheenjohtajana. Tarjotaan ruokaa ja yksi kaljaa, ja lisäksi yritetään myydä juomia, että päästäisiin nollabudjettiin. Nakkijako ja lähempi suunnittelu vastaavien kokouksessa sekä ensi halkossa.

11. Suhdetoiminta

– Tarik & co oli suunnittelemassa Roomalaisia VOO:n kanssa. KTTO hoitaa talouden, VOO avaimet ym. Alinan suhteen. Anton toimii DJ:nä, lisäksi ohjelmana m.m. paras tooga-kilpailu, orjakilpailu ym. Tehtävät jaetaan sähköpostilistalla, ja Tarik tekee listan myyntivuoroista. Otto, Jarno, Janne, Paul ja Tarik menevät jo ennen bileiden alkua Alinaan auttamaan järjestelyissä. Bileet alkavat klo 19 ja sisäänpääsymaksu on 3 euroa.

– Tarik oli suhdevastaavien kokouksessa. Järjestetään ehkä Valtsikan yhteinen fuksiristeily viikolla 50, ja HVK 2 järjestetään tutun kaavan mukaan Idan saunalla syksyn aikana.

– Keho:n tarjoilijoiksi 16.10. menee ainakin Janne ja Jarno, loput nakkittautuu sähköpostitse.

– Keskusteltiin Kuppalan käytöstä ja sen edelleen varaamisesta. Todettiin, ettei Kuppalaa ja muita järjestön nimissä varattavia tiloja välttämättä kenelle tahansa KTTO:n jäsenistä voida varata. Päätettiin, että kuunnellaan ensi pj-kokouksessa mitä Kannu ja muut järjestöt ovat mieltä, ja tämän jälkeen yritetään linjata KTTO:n ohjetta tämän suhteen.

12. Kapitaali

– Deadline oli eilen. Kirjoituksia puuttuu edelleen, sekä Kapitaalista että historiikista.

13. Urheilu

– Erkka järjestää tanssikurssia ennen vuosijuhlia. Tila ja opettaja auki.

14. Kulttuuri

– KTTO menee katsomaan stand-up-komiikkaa 16.10. Paul lupasi, että KTTO maksaa lippujen toimituskulut n. 9 euroa.
15. Yrityssuhteet

– Syksylle tulossa vielä 1-2 excua. Yrityssuhdevastaavat keräävät yritysten yhteyshenkilöiden nimiä ja luovuttavat ne hallituskauden vaihtuessa seuraavalle yrityssuhdevastaavalle.

16. Muut esille tulevat asiat

– Kannu kiitteli kovasti KTTO:n apua fuksisitsien järjestelyissä ja tarjoilussa.

17. Kokouksen päättäminen ja seuraavasta kokouksesta sopiminen

– Seuraava kokous doodlessa. Paul päätti kokouksen klo 11.27