Hallituksen kokous 01/2012

Hallituksen kokous 1/2012, pöytäkirja

Aika: ma 9.1.2012 klo 16:00

Paikka: Kokoushuone Weber, Uusi ylioppilastalo

Paikalla: Ohto Soininvaara, Meri Sintonen, Henrik Vartiainen, Samuli Sadeoja, Aleksi Paavola, Markus Paasiniemi, Lauri Jauhiainen, Ville Voutilainen, Anton Nikolenko (kohdat 1-9), ja Janne Karkkolainen (kohdat 4-13)

1. Kokouksen avaaminen

-Ohto avasi kokouksen kello 16:04.

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

-Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Esityslistan hyväksyminen

-Esityslista hyväksyttiin.

4. Menneet tapahtumat

– Saavutettiin pronssia Futsal-sarjassa.

5. Toiminta

5.1. Menneet tapahtumat

• 12.1. Valtsikan abi-info: Ville hoitaa asian.
  • 12.1. HVB: Käsiteltiin hintaa, kyytejä, ruokaa ja käytännön järjestelyjä. Todettiin, että Atro hoitaa asiaa.
  • 17.1. Kupparock Statuksen kanssa: Ohto ilmoitti teeman ja ajankohdan ja totesi, että status hoitaa asiaa. KTTO:laisten pitää kuitenkin olla auttamassa Kupparock-päivänä.
  • 2.2.   KTTO:n Alina-varaus: Ohto kertoi, että Bouffe olisi mielellään järjestäisi kanssamme sitsit, mutta eivät ehdi niin aikaisin. Kannun bilevastaava oli ehdottanut meille, että antaisimme tämän alinavarauksen heille ja saisimme heiltä vastineeksi myöhemmin keväällä heidän varauksensa. Ajankohta kuitenkin varmistetaan myöhemmin.
  • 9.2.   OP-Pohjolan tutkimussäätiön teemapäivä: Selvitettiin kiinnostus. Ohto ilmoittaa mukaan tulijat.
  • 18.2. VOO:n vuosijuhlat: Janne lupasi alustavasti, että saattaa mennä.
  • 14.3. Kansissitsit: Ohto keskustelee Pursimon kanssa asiasta vielä lisää.
  • 12.4. KTTO <3 Media –sitsit: Ohto kertoi keskustelleensa asiasta Laurin kanssa.
  • Keskusteltiin myös muista myöhemmin tulevista sitsausmahdollisuuksista.

5.2. Excut

• Aleksi ehdotti Excusta Vattiin helmikuussa, joka olisi avoin kaikille.
  • Janne ilmoitti järjestävänsä yhteistilaisuuden SVAL:in kanssa helmikuun loppuun ja maisteriopiskelijoille excun Accenturelle maaliskuussa.
  • Todettiin, että Excuja maisterivaiheen opiskelijoille tarvitaan enemmän.
  • Janne kertoi diilistä McKinseyn kanssa, joka pitää sisällään mm. yhteistilaisuuden ja mainoksia kapitaalissa.

5.3. Päättämättä

• Oppiainekahvit: Ohto sanoi ehdottavansa viikkoa 9 laitokselle.
  • KTTO:n vuosikokous: Järjestetään todennäköisesti viikolla 7 ja yritetään yhdistää johonkin muuhun kokoukseen.
  • Toimintasuunnitelman ja talousarvion teko: Ohto selvittää, mistä edellisvuoden pohja saadaan.
  • Aleksi ehdotti tapaamista KY-economicsin hallituksen kanssa. Ajankohta on todennäköisesti helmikuu.

6. Posti

– Luettiin posti, joka sisälsi mm. joulukortteja. Janne ehdotti, että lähettäisimme ensi jouluksi

monia kortteja mahdollisimman monelle. Ehdotus todettiin hyväksi.

7. Nimenkirjoitusoikeudet

– Todettiin, että nimenkirjoitusoikeus vaihtuu eteenpäin uudelle hallitukselle.

8. KTTO:n tilinkäyttöoikeuksien ja pankkitunnusten siirtäminen

– Päätettiin siirtää tilinkäyttöoikeudet ja  pankkitunnukset Nooan säästöpankin tililtä

440520-221506  Meri Sintoselle (######-####) ja Ohto Soininvaaralle(######-####).

– Päätettiin, että vaihdetaan pankkitili Nordeaan.

9. Talous

– Tiedusteltiin KTTO:n taloustilanteesta ja Anton ilmoitti, että KTTO on hänelle vielä velkaa jonkun määrän rahaa.

-Janne ilmoitti, että Kansissitseille todennäköisesti saadaan sponsseja pankeilta ja konsulttifirmoilta.

-Lisäksi urheilua varten saadaan rahaa sponsoreilta. Konkreettisia esimerkkejä esimerkiksi kesäkoriksen nimisponssi ja pelipaidat, joita voitaisiin käyttää tulevissa tapahtumissa.

10. Matka

– Todettiin, että Tarton-matka järjestetään todennäköisesti syksyllä. Mattias ei ollut paikalla, mutta oli ilmoittanut olevansa mahdollisesti kiinnostunut Istanbulin-matkan järjestämisestä.

-Kevään matkakohteesta ja ajasta tulee todennäköisesti facebookiin tai KTTO:n kotisivuille kysely.

11. Toimikunnat

– Yrityssuhdetoimikunnan ensimmäisessä kokouksessa oli paikalla neljä ihmistä ja kokous näytti onnistuneen verrattain hyvin. Kokouksia tullaan todennäköisesti järjestämään kuukausittain. Lisäksi Aleksi sanoi, että on alumnitoiminnasta alustavasti yhteyksissä laitokseen ja selvittää, onko sellaiseen mahdollisuuksia.

12. Muut esille tulevat asiat

– Ville lupasi selvittää tukikurssin järjestämisestä keväälle ja syksylle 2012.

– Töitä ja kaljaa/Tiedettä ja viiniä sovittiin alustavasti keväälle ja syksylle 2012.

– Korissarjasta päättäminen siirrettiin myöhemmäksi. Lisäksi puhuttiin salibandysta, todennäköisesti peli VOO:ta vastaan helmikuussa.

13. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

-Seuraava kokous päätettiin järjestää 30.01. klo 18.00.

14. Kokouksen päätös

-Ohto päätti kokouksen 17.45.