Vaalikokous 2005

Kansantaloustieteen opiskelijat ry:n sääntömääräinen vaalikokous

Torstai 8.12.2005 klo 1800

Valtiotieteelisen tdk:n kirjaston luentosali, Unioninkatu 35

Läsnäolijat: Outi Helenius, Joonas Rahkola, Reetta Salo, Matti Paavonen, Asko Autelo, Markus Liimatainen, Otto Kässi, Ilkka Kaukoranta, Janne Väänänen, Annika Lindblad, Mia Nyfors, Ira Wichmann, Daniela Vangelova, Anssi Kohonen, Faiz Alsuhail, Jussi Ellisaari, Anu Komonen, Antti Erikivi, Markku Tuominen, Jussi Lantto, Kari Eerola, Emma Hakala, Riikka Huotari, Ilari Valjus, Pekka Metsola, Mikael Kirkko-Jaakkola, Pekka Härkönen, Juha Tolvanen, Riikka Närhi, Turkka Huhtala, Andrei Parisi, Lauri Mustonen ja Tuukka Lehtiniemi.

1. Kokouksen avaaminen

• Yhdistyksen puheenjohtaja Tuukka Lehtiniemi avasi kokouksen 18.08.

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

• Kokous todettiin lailliseksi ja päätosvaltaiseksi

3. Kokouksen järjestäytyminen:

• Valittiin kokouksen puheenjohtajaksi Tuukka Lehtiniemi
  • Valittiin kokouksen sihteeriksi Otto Kässi
  • Valittiin pöytäkirjan tarkastajiksi Matti Paavonen ja Reetta Salo
  • Valittiin ääntenlaskijoiksi Outi Helenius ja Joonas Rahkola

4. Valitaan yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja

• Valittiin vuodelle 2006 yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi ainoana ehdokkaana Lauri Mustonen

5. Valitaan yhdistyksen taloudenhoitaja

• Valittiin vuodelle 2006 yhdistyksen taloudenhoitajaksi ainoana ehdokkaana Ilari Valjus

6. Valitaan yhdistyksen opintosihteeri

• Valittiin vuodelle 2006 yhdistyksen opintosihteeriksi ainoana ehdokkaana Juha Tolvanen

7. Valitaan 6 muuta hallituksen jäsentä ja 3 varajäsentä

• Ehdolle asettuivat Andrei Parisi, Matti Paavonen, Daniela Vangelova, Ira Wichmann, Pekka Härkönen, Kari Eerola, Mikael Kirkko-Jaakkola, Riikka Närhi, Markus Liimatainen, Ilkka Kaukoranta sekä valtakirjalla Teemu Tiihonen.
  • Äänestyksen jälkeen varsinaisiksi jäseniksi vuodelle 2006 valittiin Ira Wichmann, Kari Eerola, Riikka Närhi, Pekka Härkönen, Ilkka Kaukoranta ja Daniela Vangelova sekä varajäseniksi Matti Paavonen, Andrei Parisi ja Mikael Kirkko-Jaakkola.

8. Valitaan 2 tilintarkastajaa ja heille varamiehet

• Valittiin tilintarkastajiksi Otto Kässi ja Tuukka Lehtiniemi ja heille varahenkilöiksi Asko Autelo ja Reetta Salo.

9. Valitaan Kapitaalin päätoimittaja

• Valittiin Kapitaalin päätoimittajiksi Annika Lindblad.

10. Päätetään seuraavien toimikuntien perustamisesta vuodelle 2006: alumnitoimikunta, vuosijuhlatoimikunta

• Päätettiin perustaa alumni- ja vuosijuhlatoimikunnat vuodelle 2006.

11. Muut esille tulevat asiat

• Jatkot olutravintola Kaislassa

12. Kokouksen päättäminen

• Väistyvä yhdistyksen puheenjohtaja Tuukka Lehtiniemi päätti kokouksen 19.07.