Hallituksen kokous 21/2005

HALLITUKSEN KOKOUS 21/2005

Aika: to 8.12.2005 klo 16.30
Paikka: U35:n kokoushuone

Läsnäolijat: Tuukka Lehtiniemi, Otto Kässi, Matti Paavonen, Markku Tuominen, Outi Helenius, Joonas Rahkola, Riikka Närhi, Lauri Mustonen, Andrei Parisi, Jussi Lantto, Reetta Salo (kohdasta 5)

1. Kokouksen avaaminen

• Puheenjohtaja avasi kokouksen kello 16.34

2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

• Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi

3. Järjestäytyminen ja työjärjestyksen hyväksyminen

• Kokouksen sihteeriksi valittiin Joonas Rahkola
  • Pöytäkirjan tarkastajiksi valittiin Otto Kässi ja Outi Helenius
  • Työjärjestykseen lisättiin kohta 3.5. Posti

3.5. Posti

• HYY:n tekemä selvitys Helsingin yliopiston opiskelijoiden hyvinvoinnista
  • Vuosijuhlaonnittelu HYY:ltä
  • Jatkojen bussikuljetuksen lasku Pohjolan liikenteeltä
  • Espoon kaupunginteatterin mainos, joka oli ehditty kierrättää Pasilanmäen lehtiroskikseen. Riikka ilmaisi närkästyksensä tapauksen ilmentämää mahdollista Espoo-vihaa kohtaan.

4. Talous

• Kiltakellarin vuosijuhlalaskua odotetaan edelleen
  • Pikkujoulujen kustannuksia korvattu, loput korvataan bieliden jälkeen. Pikkujouluista odotettavissa pientä voittoa
  • Pää pysynee pinnalla vuodenvaihteessa
  • Maksettu Oxetin lasku (150 e)
  • Maksettu vuosijuhlajatkojen dj:ille (100 e)
  • Maksettu Pohjolan liikenteen lasku (190 e)

5. Opintoasiat

• Keskiviikkoinen Kansantaloustieteellisen yhdistyksen järjestämä kansantaloustieteen opetusta käsitellyt paneeli meni hyvin. Opiskelijoita paneelissa edusti valt.yo. Faiz Alsuhail.

6. Laitosjohtoryhmän uuden varajäsenen nimeämisprosessi

• Laitosjohtoryhmän jäsen Faiz Alsuhail eroaa laitosjohtoryhmästä pääaineen vaihtamisen vuoksi. Alsuhailin tilalle johtoryhmään nousee varajäsen Erkka Jalonen. Kun Alsuhailin ero on vahvistunut, vapautuva varajäsenen paikka laitetaan listalla hakuun. Varajäsenen valitsee uusi hallitus tammikuussa.

7. Tulevat tapahtumat

• Pikkujoulut 8.12. Järjestelyt näyttävät toimivan, hyvät bileet tulossa. Hartwallilta saatu 2 koria siideriä.
  • Laitosglögit. Kokeillaan, sopiiko laitokselle 19.12. Jos sopivaa ajankohtaa ei löydy, tilaisuus jää järjestämättä.
  • Hallituksenvaihtobileet. Yritetään varata AK:n mökkiä jonain viikonloppuna tammikuun lopussa.

8. Syksyn tapahtumien osallistujamäärien kokoaminen

9. Fiilistelyä ja pohdiskelua tulevaisuudesta

• Keskusteltiin mahdollisten KTTO:n toimikuntien perustamisesta. Esitetään vaalikokoukselle, että perustetaan vuodelle 2006 kaksi toimikuntaa, vuosijuhla- ja alumnitoimikunnat.
  • Spekuloitiin hieman tulevaa hallitusta. Kuulopuheiden mukaan hyviä ehdokkaita tulossa.

10. ktto-hallitus05 [Å] helsinki.fi -listan perustaminen

• Päätettiin perustaa lista

META

• Ei saatu ennakkovarausta Alina-saliin KTTO-Media-sitseille. Tila täytyy varata jonottamalla.
  • Joillekin tullut kutsu OP-teemapäiville tammikuussa. Ihmiset olivat jälleen kiinnostuneita.
  • O. Kässi: Tämän vuoden hallitus on ollut erittäin hyvä puhumaan toistensa ohi.

12. Kokouksen päättäminen

• Puheenjohtaja päätti kokouksen haikein mielin kello 17.42

One Reply to “Hallituksen kokous 21/2005”