Vuosikokous 2006, esityslista

5. Vahvistetaan järjestön edellisen kokouksen (vaalikokous) pöytäkirja
  6. Esitetään toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2005
  7. Esitetään tilintarkastuslausunto
  8. Päätetään tilinpäätöksen hyväksymisestä sekä tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä vuoden 2005 hallitukselle.
  9. Esitetään järjestön talousarvioesitys ja toimintasuunnitelma vuodelle 2006
  10. Vahvistetaan talousarvioesitys ja toimintasuunnitelma
  11. Muut esille tulevat asiat
  12. Kokouksen päättäminen

5 Replies to “Vuosikokous 2006, esityslista”

1. Mitä jos ottaisitte kannan siihen, onko uusklassinen taloustiede koko totuus taloustieteestä vai olisiko laitoksellanne syytä opettaa edes taloustieteen historiaa hieman laajemmin (puhumattakaan muista taloustieteen nykyisistä koulukunnista).

2. rohvessori kultin puoleen tai amanuenssi teräväisen puoleen kannattaa kääntyä tällaisten kysymysten kanssa. myö ainakaan tierä. eikä myö kyllä vastata(valitettavasti?)opetustarjonnasta 🙁

3. Käsittääkseni kansiksenkin laitoksen johtoryhmässä istuu opiskelijajäsen. Enkä sitä paitsi perännyt asiaan laitoksen edustajien kantaa (se on kyllä kaikkien tiedossa), vaan opiskelijajärjestön kantaa.

4. Kaikki ehdotukset ktton toiminnan kehittämisestä otetaan vastaan hallituksessa tai vuosikokouksessa. Kannat voi esittää siellä.