Hallituksen kokous 3/2013

Hallituksen kokous 3/2013, pöytäkirja

Aika: Maanantai 11.2.2013 klo 18:30

Paikka: Kuppala

Paikalla: Anton Nikolenko, Nea Hänninen, Pentti Jämsä, Meri Sintonen, Maaria Koski, Aliisa Koivisto (kohdat 1-8), Mattias Lagerspetz, Suni Tuomainen, Juho Heinisuo, Miska Widgren, Jukka Kovanen, Ilona Ylikoski (kohdat 1-5.3), Kimmo Nevanlinna, Ohto Soininvaara (kohdat 1-5.1)

1. Kokouksen avaaminen

• Kokous avattiin klo 18.28

2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus

• Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Esityslistan hyväksyminen

• Esityslista hyväksyttiin kokouksen työjärjestykseksi seuraavin muutoksin:
    • Viskikerho otetaan esille muissa esille tulevissa tapahtumissa
    • Tänään 11.2. pidetty paneelikeskustelusuunnittelukokous kirjataan menneisiin tapahtumiin
    • Lisätään kansissitsikokous tuleviin tapahtumiin päivämäärälle 17.2.
    • Lisätään Akateemisen kyykän MM-kisat menneisiin tapahtumiin

4. Talous

• Taloudellisesti tilanne on edelleen hyvä. Saatavia sitseille ilmoittautuneilta on tosin melko paljon tällä hetkellä.
  • Tilinkäyttöoikeudet on siirretty Antonille ja Nealle.
  • Kaupparekisterimuutosilmoitus on tehty.

5. Toiminta

5.1. Menneet tapahtumat

• 27.1. Kansissitsit, suunittelukokous: 9 paikalla
  • 27.1. Paneelikeskustelusuunittelukokous: 6 paikalla
  • 27.1. KTTO:n ja KYE:n illanvietto: 30 paikalla, ilta meni mukavasti hallituksien tutustuessa toisiinsa
  • 30.1. Abi-info: Anton ja Pentti olivat paikalla. Taloustiede saatiin esiteltyä oppiaineena ja kiinnostustakin löytyi
  • 30.1. Kannuvalajien pj-kokous: Anton paikalla, nakkivaihdot ja Kannuklusterin siivous olivat olleet esillä
  • 2.2. Moodin vuosijuhlat: 5 paikalla. Kaikilla oli ollut hauskaa.
  • 4.2 Kannunvalajien merkkimarkkinat: noin 5 paikalla
  • 6.2. Kansissitsit, suunnittelukokous 2: Saamme ilmaiset tarjoilijat KYE:ltä, Nordea Markets sponsoroi sitsejä, Ktto selvittää Kannun astioiden käyttämistä, 11 paikalla
  • 7.2. Lemmenlaivasitsit, suunnittelukokous: yhteensä 15 paikalla
  • 9.2. Akateemisen kyykän MM-kilpailut Tampereella: 21 paikalla
  • 11.2. Paneelikeskustelusuunnittelukokous 2: 5 paikalla, aihe päätetty, Sixten Korkman on suostunut puhujaksi. Päivämääräksi on ehdotettu 8.4., 9.4. tai 16.4.

5.2. Tulevat tapahtumat

• Evli-excu 14.2.
  • Kannunvalajien ystävänpäiväsitsit 14.2.: Anton ja Meri menevät tarjoilemaan, Maaria, Suni ja Anu myyvät juomia
  • Kansissitsit, suunnittelukokous 3, KY-talolla 17.2.
  • Oppiainekahvit ja palautetilaisuus 19.2.: Kahvittelu hallitukselle klo 13.45, palautetilaisuus klo 14.15
  • Bouffe-sitsit 19.2. @ Alina: Ruokalista päätetty, HK sponsoroi lihapullat ja nakit, kertakäyttöastioita kannatettiin, Bouffella nakit jo selvillä. Ktto:lta Kimmo, Juho, Ilona, Iida ja Anton järjestelemässä, Meri ja Nea ovat keittiössä. Järjestysmiehet ja siivousvapaaehtoiset Anton, Pentti, Juho ja Suni. Mietittiin laululärpäkkeen tekoa.
  • Kuppala-koulutus 20.2. Anton ja Samuli ovat menossa
  • Valtsikan speksi 22.2.
  • HVK 25.2.
  • Valtsikakarnevaalin suunnittelukokous 1.3. tiedekunnan kokoushuoneessa
  • Kansissitsit 9.3. @ KY-talo: Statukselta ja Kannulta saatu noin 30 laulukirjaa, joten kaikille kyltereille saadaan laulukirja. Laululärpäke tehdään. Asioiden vastuujako on päätetty pitkälti KYE:n kanssa.
  • NASDAQ-seminaari 15.3.
  • Statuksen sitsit 29.3. @ Alina: Meri ehdottaa kokousta ennen perioditaukoa.
  • KTTO<3MEDIA 11.4. @ Alina, vahvistettu. Jatkoista keskustellaan edelleen.

6. Posti

• VOO:n vuosijuhlakutsu saatiin myöhässä. Kukaan ei toistaiseksi ainakaan edusta VOO:n vuosijuhlissa 16.2.

7. Alumniasiat

• Nettisivut perustettu mutta odottavat sisältöä itse alumnijärjestöltä
  • Kesälle on ajateltu sitsejä vastavalmistuneille ja jo valmistuneille alumneille.
  • Linkendiniin perustetaan ryhmä alumneille Kimmon toimesta

8. Tiedotus ja web-asiat

• tapahtumakalenteria kehitetty ja päivitelty. Tapahtuma-ajat ja kuvaukset on aina mahdollisimman pian toimitettava Sunille. Kannun tapahtumia voi laittaa myös kalenteriin.
  • s-postilistan suodatus, jatketaan
  • Hallitusesittelyt netissä, kuvat ovat tulossa myöhemmin.

9. Hallituksen jäsenet esittelevät ideoitaan ja suunnitelmiaan ensi vuodelle

• Yrityssuhteet: Suunnittelukokousta hankkeilla, asian käsittely siirretään seuraavaan kokoukseen.

11. Toimikunnat

• Vuosijuhlat: Juhliin on budjetoitu viime vuotta enemmän rahaa.

12. Kapitaali

• Käsitellään ensi kokouksessa kunhan päätoimittaja on paikalla.

13. Muut esille tulevat asiat

• Nakkivaihtoja tehdään tilanteen mukaan vapaaehtoisten löytyessä.
  • Viski-ilta yritetään järjestää Kuppalassa maaliskuun aikana. Ktto tukee tapahtumaa jonkin verran, kunhan budjettiarvio saadaan.
  • Ktto ostaa kyykkäsetin Juholta 50 eurolla.
  • Uudet haalarimerkit ovat saapuneet.
  • Weboodista löytyy taas taloustieteen opinto-opas. Siihen pääsee Hecer-kohdan kautta.
  • HVK:lle otetaan 7 osallistujaa per ainejärjestö

14. Seuraavasta hallituksen kokouksesta sopiminen

• Alustavasti 27.2. Kellonaika päätetään myöhemmin Doodlessa. Myös paikka vahvistetaan myöhemmin.

15. Kokouksen päätös

• Kokous päätettiin klo 20.04