Opiskelijajäsenten täydennyshaku laitoksen johtoryhmään

Muutoksia kansantaloustieteen laitoksen johtoryhmän opiskelijajäsenissä sekä kahden (2)
uuden varajäsenen haku

Laitosjohtoryhmän varsinaiset opiskelijajäsenet Ilkka Kaukoranta ja Maiju Harava ovat valmistuneet valtiotieteiden maistereiksi eivätkä enää jatka laitosjohtoryhmässä. Heidän tilalleen laitosjohtoryhmään varsinaisiksi jäseniksi nousevat nykyiset varajäsenet Markus Liimatainen ja Aino Silvo.

Näin ollen Kansantaloustieteen Opiskelijat (KTTO) ry. hakee keskuudestaan kahta varajäsentä kuluvalle kaudelle, joka päättyy kalenterivuoden 2009 lopussa. Yhden varajäsenistä on oltava valmis osallistumaan laitosjohtoryhmän kokouksiin syyslukukauden 2009 ajan Aino Silvon opiskelijavaihdon aikana.
Laitosjohtoryhmän tehtävät määräytyvät Helsingin yliopiston hallintojohtosäännössä
https://alma.helsinki.fi/download/2000000033967/hallintojohtosaanto21062005.pdf. Laitosjohtoryhmän toimintaa käsitellään luvussa seitsemän (7).

Esityksen uusista varajäsenistä valtiotieteellisen tiedekunnan dekaanille tekee KTTO ry:n hallitus. KTTO:n ehdokkaat laitosjohtoryhmän varajäseniksi valitaan KTTO ry:n hallituksen seuraavassa kokouksessa. Kokouksen ajankohdasta ja paikasta tiedotetaan erikseen yhdistyksen sähköpostilistalla ja nettisivuilla.

Tehtävästä kiinnostuneiden tulee jättää vapaamuotoinen hakemus maanantaihin 7.9.2009 klo 12 mennessä KTTO ry:n puheenjohtajalle Paul Stenbäckille joko sähköisesti osoitteeseen paul.stenback@helsinki.fi tai kirjallisesti osoitteella Eino Leinon katu 2 C 44, 00250 Helsinki. Suositeltava maksimipituus on yksi (1) A4-sivu. Määräajan jälkeen jätettyjä hakemuksia ei käsitellä. Lisätietoa hakemuksista: http://www.hyy.helsinki.fi/suomi/32/doc/283/.

Kansantaloustieteen Opiskelijat ry:n puolesta
Paul Stenbäck

One Reply to “Opiskelijajäsenten täydennyshaku laitoksen johtoryhmään”

1. Suosittelen hommaa laitoksen toiminnasta kiinnostuneille. Varajäsen ei pääse kokouksiin jos varsinainen jäsen on siellä, mutta saa kuitenkin esityslistat ja pöytäkirjat kotiin. Plussana vielä kahdenkympin kokouspalkkio.