Peli-ilta ja Selvä Tiistai

Maanantaina 30.8. pidämme peli-illan pahimman jännityksen laukaisemiseksi klo 17.45 alkaen. Kokoonnutaan kyseiseen kellonaikaan Porthanian edessä Yliopistonkadulla Kluuvin takana. Tule hakemaan kaveri seuraavalle päivälle tai muuten vain pelailemaan hyvässä seurassa.

KTTO:n perinteinen Selvä tiistai pidetään yllätyksellisesti Idan saunalla (Ida Aalbergin tie 1, Helsinki) ja tiistaina 31.8. Yhteislähtö on fuksien kanssa noin klo 18.00 tienoilla Elieliltä. Sauna on vapaa 19.00 alkaen ja bileet jatkuvat puoleen yöhön. Fukseille tilaisuus on lähes pakollinen ja vanhan koulun KTTOlaiset ovat myös tervetulleita tervehtimään uusia kumppaneita.

Kysymyksiin ja puheluihin molempiin tapahtumiin liittyen vastaa Topi Hulkkonen mailitse topi.hulkkonen[ätt]helsinki.fi ja kaikille tutusta numerosta 050 4622592.