KTTO:n 52. vuosijuhla

KTTO:n 52. vuosijuhlat Juhlat, joita me kaikki olemme koko vuoden malttamattomina odottaneet, ovat aivan pian täällä. KTTO ry juhlistaa tänä vuonna 52. toimintavuottaan kolmen ruokalajin illallisella Tekniskan saleissa (Eerikinkatu 2) lauantaina 19.11, ja meillä on ilo kutsua teidät juhlistamaan tätä kanssamme. Juhlat alkavat kello 17.30 cocktail-tilaisuudella, ja hallitus ottaa vastaan järjestöjen tervehdyksiä kello 18.00 alkaen. Tervehdysten jälkeen siirrytään pöytiin ja illallinen alkaa kello 18.30.

Juhlat ovat tietenkin KTTOlaisittain upeat: illan mittaan laulu raikaa ja pääsemme nauttimaan musiikkiesityksistä ja puheista. Illallisen päätteeksi tanssitaan hieman orkesterin säestyksellä ja siirrytään jatkamaan juhlimista Satakuntalaisen Osakunnan tiloihin osoitteeseen Lapinrinne 1. Juhlat huipentuvat sunnuntain perinteiseen silliaamiaiseen Kuppalassa.

Vuosijuhlat maksavat tänä vuonna 55 / 60 / 70 (opiskelija / alumni / kannatus) ja sillis 5 euroa.

Pukukoodi: frakki/tumma puku sekä akateemiset kunniamerkit

Ilmottautuminen e-lomakkeella. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 9.11, tämän jälkeen emme ota ilmoittautumisia vastaan. Ilmoittautuminen on sitova.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuma myös Facebookissa.