KTTO ry:n 53. vuosijuhla

Vuoden odotetuimmat ja upeimmat juhlat ovat pian täällä!

Kansantaloustieteen opiskelijat ry täyttää tänä vuonna täyteläiset 53 vuotta ja meillä on ilo kutsua teidät juhlistamaan sitä kanssamme. KTTO ry:n 53. vuosijuhlaa vietetään hulppeissa Unioninkadun Juhlahuoneistoissa (os. Unioninkatu 33) lauantaina 17.11.2012.

Juhlat alkavat klo 17.30 Nordea Markets -cocktail-tilaisuudella, jossa vierailla on mahdollisuus esittää tervehdyksensä. Cocktail-tilaisuutta seuraa klo 18.30 alkava kolmen ruokalajin illallinen, jossa luvassa on perinteisesti laulua, puheita ja musiikkiesityksiä. Juhlapuheen pitää tänä vuonna FIM:n kehittyvien markkinoiden rahastojen johtaja, Hertta Alava. Illallisen päätteeksi juhlijoilla on mahdollisuus myös tanssimiseen.

Vuoden kauneimmat ja suurimmat vuosijuhlajatkot järjestetään yhdessä viestinnän opiskelijoiden Media ry:n kanssa Casa Academicalla (Lapuankatu 4), jonne juhlista on kuljetus. Tanssilattiaa viilentämässä on DJ Aleksi (White Tie DJs).

Juhlat huipentuvat sunnuntaina silliaamiaiseen klo 11.00 alkaen Kattosauna Sivistyksellä (os. Leppäsuonkatu 11). Juhlijoilla on vapaa pääsy sillikselle.

Vuosijuhlat maksavat 65 euroa (alkoholiton menu 60 ja kannatuslippu 80 euroa). Lippu sisältää kolmen ruokalajin illallisen juomineen, kuljetuksen ja sisäänpääsyn jatkoille sekä silliaamiaisen.

Pukukoodi: frakki/tumma puku, akateemiset ansiomerkit

Ilmoittautuminen 7.11.2012 mennessä e-lomakkeella.

Ilmoittautuminen on sitova.

Tervetuloa!

Tapahtuma Facebookissa

Yhteistyössä: Taloussanomat, Nordea Markets, Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry