The Fuksiaisjatkot 3.9.

Syksyn odotetuimmat bileet lähestyvät kun VOO ja KTTO yhdistävät voimansa Kallion helmessä Kuudennella linjalla. Kyseessä on siis kahden valtsikan suurimman ja kultaisimman ainejärjestön Fuksiaisten jatkot.

Taloustieteen ja yleisen valtio-opin fuksien lisäksi tervetulleita ovat myös muut valtsikalaiset. Musiikkia tarjoaa koko illan KTTO:n oma Dj Urgården. Tule siis juhlistamaan legendaarista fuksisyksyä ja testamaan fuksien bilekunto klo 21 alkaen.

Virvokkeita saa ostettua paikanpäältä varsin opiskelijaystävälliseen hintaan, sillä kaikki hanatuotteet ja viinit ovat -20% koko illan eikä sisäänpääsykään lompakkoasi kovin paljoa kevennä.

Eli:

VOON JA KTTO:N FUKSIAISTEN JATKOT KUUDENNELLA LINJALLA TIISTAINA 3.9. KLO 21-03 (Hämeenkatu 13, sisäänkäynti Kaikukadun puolelta)

DJ Urgården

LIPUT 2 EUROA (+ NARIKKA 2,5)

HANATUOTTEET JA VIINIT KOKO ILLAN -20%

Aloita lukuvuosi tyylillä ja juhli pikkutunneille asti. Tämä on niitä iltoja joista puhutaan, tule ja koe miksi.

IN ENGLISH:

Official after party of the FUKSIAISET

Start your year with style and dance till morning! Get ready to party up with students of economics and political science, the biggest and mightiest of the faculty of social sciences. The venue is Kuudes linja at Kallio (Hämeenkatu 13)

Tickets 2 euros (+ the cloakroom fee 2,5e)

Drinks from the tap and wines -20% all night.

You don’t want to miss this.

Tapahtuma Facebookissa: https://www.facebook.com/events/505240896230353/?fref=ts