EEPPISET VUJUJATKOT W/KTTO+MEDIA

Viime vuoden vuosijuhlajatkoista sanottua:

“Valtiotieteellisen tiedekunnan hakijamäärät tosiaan nousivat 8% tänä vuonna. Olen pyörittänyt dataa muutaman päivän ja ainoa tilastollisesti merkitsevä muuttuja näyttäisi olevan KTTO:n ja Median vuju-jatkot 2012. Se selittää noin 98,7% hakijamäärän noususta.” kommentoi taloustieteen professori Ulla Lehmijoki.

“Hakijamäärän kasvu on tietty näkyvin muutos, mutta 2012 vuju-jatkot nopeuttivat myös opiskelijoiden valmistumista.” Kommentoi sosiaali- ja kulttuuriantropologian proffessori Karen Amrstrong. “Keräämämme laaja kolmen ihmisen haastattelututkimus osoittaa että Median ja KTTO:n bileet olivat niin eeppiset, että opiskelijat jotka olivat paikalla, kokivat etteivät mitkään tulevat opiskelijabileet enää tuntuisi samalta.”

“Joo.. Se oli vähän samanlainen kokemus kuin esson vetäminen ekaa kertaa, paitsi parempaa. Sä tavallaan tiesit et sä oot niissä bileissä niin onnellinen kuin sä ikinä pystyt olee. Koskaan. Se fiilis jäi päälle.. Ne bileet olivat hyvin gnostilainen kokemus. Mä oon vielki niin masentunut et valmistuminen ja työpaikan hakeminen tuntuu mielekkäältä tulevaisuuden näkymältä.” kommentoi satunnainen Kuppalassa leipää paahtava käytännöllisen filosofian opiskelija.

“Media ja KTTO ovat Daon puhdas ilmentymä yliopistomaailmassa. Tämän kombinaation chi on sellainen ettei yhteisbileet voi olla mitään muuta kuin täydellisyyttä.” kommentoi Suomen taolaisen seurakunnan ylipapitar Magdaleena Ignatius. “Ja koska maailmankaikkeus pyrkii tasapainoon, tämän vuoden bileistä tulee väistämättä vielä paremmat Median epäonnisen etelänmatkan seurauksena.”

“Öö…Tuota noin…… Niin.” Kommentoi viestinnän professori Tuomo Mörö.

Espanjalaisten vaihto-oppilaiden nettijulkaisu El Tiempo nosti KTTO:n ja Median vuju-jatkot sijalle 4 vuosittaisella top-10 listalla Euroopan parhaista opiskelijabileistä. Julkaisun kommenttien mukaan juhlissa olisi potentiaalia ykkössijalle, mutta miinuspisteitä tulee siitä ettei syljenvaihto- ja kourimiskulttuuri ole Suomessa vielä aivan keskieurooppalaisella tasolla.

Myös VTM Jenni Simonen, jonka väitöskirja “Lähentyvätkö naisten ja miesten juomatavat? – kvalitatiivinen tutkimus sukupuolesta ja juomisesta” tarkastetaan 1.11. valtiotieteellisessä tiedekunnassa, pitää KTTO:n ja Median vuosijuhlien jatkoja osallistumisen arvoisena tapahtumana: “Siellähän mä sain idean mun väikkääriin. Sen johtopäätökset, kuten se että humalasta on tullut luonteva osa nuorten naisten hauskanpitoa, humala on vahvistanut heidän itseilmaisussaan, se että naiset yhdistävät runsaan juomisen feminiinisinä pidettyihin tapoihin, esimerkiksi humaltuvat yhdessä baarin tanssilattialla juhlien ja niin edelleen… Koko tutkimussuunnitelma syntyi käytännössä niiden bileiden aikana.”

Koska maailmankaikkeus pyrkii tasapainoon, tämän vuoden bileistä tulee väistämättä vielä paremmat.

Nuoret naiset nauttivat vapautuneesti alkoholia ja miehet tanssivat. Galaksit räjähtävät. Tänä vuonna juhlat ovat ISOMMAT, HULLUMMAT ja EEPPISEMMÄT kuin ikinä.

TULE.

Illan musiikista vastaa Klubi77.

La 16.11. 23:00->
@ Casa Academica (Hietaniemenkatu 7)
Sisäänpääsy 2€.

ENGLISH:

In short, it’s going to be a crazy party.

Galaxies will explode, men will dance and girls drink beer.

This year will be BIGGER, BETTER and even more MINDBLOWING than last year or ever before.

Klubi77 will make sure you dance all night.

Saturday, November 16 at 11:00pm->
@ Casa Academica (Hietaniemenkatu 7)
Entrance 2€.