KTTO onnittelee uusia opiskelijoita

KTTO onnittelee taloustieteen uusia opiskelijoita! Alkusyksyllä järjestetään paljon fukseille suunnattuja tapahtumia, tässä muutamia niistä:

20.8. Fuksien ensimiitti

27.8 KannuGames Suomenlinnassa

30.8 -2.9. Orientoiva viikko, tiedekunnan ja KTTO:n järjestämää ohjelmaa

6.9. KTTO:n fuksiaiset

8.9. Kannun fuksisuunnistus

Syksyn tapahtumista julkaistaan lähempänä FB-eventit. Tuutorit ottavat fukseihin yhteyttä elokuun puolivälissä ja antavat lisätietoa tapahtumista.

Odotellessa käykää liittymässä KTTO:n fuksit 2016 – ryhmään. Ryhmä toimii tuutoreiden ja fuksien välisenä tiedotuskanavana.

Kannattaa myös liittyä KTTO:n opiskelijat – ryhmään. Ryhmä on tarkoitettu kaikille Helsingin yliopiston taloustieteen opiskelijoille. Se yhdistää kaikki KTTO:laiset ja helpottaa keskinäistä kommunikointia.

Ja käykää seuraamassa KTTO:n Instagram tiliä, josta löytyy kuvia viime lukuvuoden tapahtumista.