Opiskelijatulostus muuttuu maksulliseksi 15.4.

This post is also available in: englanti

Opiskelijatulostus muuttuu maksulliseksi koko yliopistolla 15.4. alkaen. Samalla nykyiset tulostuskiintiöt nollaantuvat. Maksamiseen käytettävää tulostussaldoa voi ostaa Unigrafian tulostuskaupasta tai pikapainoista.

• Mustavalkotulosteet maksavat 7,6 snt / sivu
  • Väritulosteet maksavat 26,6 snt / sivu

Tietotekniikkakeskuksen ohje uudistuksesta

Maksuttomat tulostimet

Kevään ja kesän kestävän siirtymäkauden ajan on mahdollista käyttää maksuttomia tulostimia.

• Tulostaminen näillä laitteilla on maksutonta opiskelijalle.Student Print Point -logo
  • Näitä laitteita voi käyttää vain mustavalkotulostamiseen, eikä niillä voi kopioida tai skannata.
  • Näitä tulostimia saavat käyttää vain opiskelijat opintoihin liittyviin tarkoituksiin.
  • Maksuttomat tulostimet on merkitty StudentPrintPoint-logolla.

Kirjastojen läheisyydessä sijaitsevat maksuttomat tulostimet

• Fabianinkatu 28 (Aleksandria)
    • 1. ja 3. kerros
  • Siltavuorenpenger 5 A (Minerva)
    • K214
  • Gustaf Hällströmin Katu 2a (Physicum)
    • D208
  • Haartmaninkatu 4
    • Oppimiskeskus Mocoma
  • Viikinkaari 11 (Infokeskus Korona)
    • Kirjasto 2. kerros

2 Replies to “Opiskelijatulostus muuttuu maksulliseksi 15.4.”

1. Hei!
    Kuulin, että kartonkinen kopiokortti (ostettu esim. Kaisan lainaamosta) on käytössä enää kevään (mihin asti se sitten yltääkään) ja olen käynyt xeroamassa Kaisan K4:ssa.
    Esim. SKS:n kirjastossa on jo siirrytty valotusmäärän mukaiseen (A4 = A3 `a 10 senttiä) kolikkokantaan (maksu kirjastonhoitajalle). Miten ei-opiskelijan (HY:n eläkeläinen, vapaa tutkija jne.) Kaisassa asioidessaan on jatkossa toimittava? Mistä hän ostaa ‘korttinsa+saldonsa’?

1. Hei Pirkko!

Kiitos kysymyksestäsi. Olet tervetullut kopioimaan Kaisa-taloon myös jatkossa, sillä jatkamme kopiokorttien myymistä ja näillä korteilla toimivia kopiokoneita meillä on yhä 2., 7. ja K4-kerroksissa. Nähdään Kaisa-talossa! 🙂

Ystävällisin terveisin,
      Johanna