InCites – tutkimuksen arvioinnin työväline hankittu!

This post is also available in: englanti

InCites -palvelu on hankittu tutkimuksen arvioinnin käyttöön. Yliopistolaiset voivat luoda sinne itselleen tunnukset. Jos  on jo aiemmin luonut itselleen ResearcherID:n Web of Science  -käyttöliittymässä, sama tunnus toimii myös InCites-sisäänkirjautumisessa.

InCites-työkalun kehittämisen myötä mm. aiemmin käytössä olleet palvelut kuten  JCR – Journal Citation Reports ja ESI –  Essential Science Indicators ovat nyt siirtyneet InCites-alustalle, joten niiden visuaalinen ilme on muuttunut.

HY:n tutkimuksen arviointiin liittyviä tietoja vielä viimeistellään InCitesissä, ja tämän työkalun varsinaisesta käyttöönotosta tiedotetaan myöhemmin. Tällä välin InCites on kaikkien kiinnostuneiden yliopistolaisten testattavissa.

Lue lisää InCites-palvelusta!