Book History Online on nyt hankittu!

This post is also available in: englanti

kirja_ekirja

Book History Online (BHO), joka oli vuoden alussa koekäytössä, on nyt hankittu. BHO  on kansainvälinen kirja- ja kirjastohistorian alan bibliografia. Se kattaa kaiken historiallisesta näkökulmasta kirjoitetun alan tieteellisten kirjallisuuden; painettua kirjaa, kirjataidetta, taittoa, tekniikkaa ja koneita, talous-, sosiaali- ja kulttuuri ympäristöä, tuotantoa, jakelua, säilytystä ja kuvailua käsitteleävät monografiat, artikkelit ja katsaukset.

BHO:ta julkaisevat St Andrews ja Society for the History of Authorship, Reading and Publishing (SHARP).

Etäkäyttö on mahdollista HY:n käyttäjätunnuksin. [Ks. Etäkäyttö]

Muut kuin Helsingin yliopistolaiset voivat käyttää aineistoja Kansalliskirjaston ja Helsingin yliopiston kirjaston eri toimipisteiden asiakastyöasemilta kirjastosta saatavilla verkkotunnuksilla.