Minervan kirjasto muuttaa Kaisa-taloon

This post is also available in: englanti ruotsi

KirjamuuttolaatikkoKäyttäytymistieteiden aineistot ja kirjaston asiakaspalvelu siirtyivät Minervasta Helsingin yliopiston pääkirjastoon, Kaisa-taloon. Minervan kirjasto sulkeutui 2.4.2015.

Päivitys 13.5.2015
Käyttäytymistieteiden kokoelmat ovat nyt kokonaisuudessaan asiakkaiden käytössä pääkirjastossa. Kaikki kirjat Minervasta on siirretty Kaisa-taloon ja uudet sijaintitiedot näkyvät Helka-tietokannassa.
Lisätietoa aineiston sijainnista Kaisa-talossa

Minervan kirjoja voit palauttaa kaikkiin kampuskirjastoihin. Käytössäsi ovat niin ikään yöpalautusluukut Kaisa-talossa ja Kumpulan kampuskirjastossa: niihin jättämäsi kirjat merkitään palautetuiksi seuraavana aukiolopäivänä.

Siltavuorenpenkereen uudistettu oppimisympäristö avataan opiskelijoille syksyllä 2015.

Lisätietoja:

• Kokoelmien muutosta kehittämispäällikkö Ritva Hagelin, ritva.hagelin (a) helsinki.fi
  • Minervan oppimisympäristön uudistamisesta palvelujohtaja Kirsi Luukkanen, kirsi.luukkanen (a) helsinki.fi