Kaisa-talo on avoinna sunnuntaisin 4.10.-29.11.

This post is also available in: englanti ruotsi

Keväällä toteutettu onnistunut kokeilu saa jatkoa loka- ja marraskuussa: keskustakampuksella on jälleen tarjolla tuhat lukupaikkaa myös sunnuntaisin.

Pääkirjasto Kaisa-talo on avoinna sunnuntaisin klo 11:00-17:00 ajalla 4.10.-29.11. Poikkeuksena vain pyhäinpäivän viikonloppu la-su 31.10.-1.11., jolloin talo on suljettu. Sisäänkäynti sunnuntaisin Fabianinkadulta ja hissillä Kaisaniemenkadulta (1. krs) tai Helsingin yliopiston metrotasolta (K1).

Oppimisympäristö käytettävissäsi

SU_AUKIOLOKaisa-talo toimii sunnuntaisin itsepalvelukirjastona. Kokoelmat, tilat ja laitteet ovat asiakkaiden käytettävissä kerroksissa 2-7. Sisääntulokerroksen palvelualue ja kellarikerrokset (K4, K3, K2) ovat suljettuina. Palvelemme asiakkaita puhelimitse, noudamme varauksia ja neuvomme tarvittaessa tilojen ja itsepalvelulaitteiden käytössä.

Jos tarvitset vierailijatunnuksen yliopiston verkkoon tai kopiokortteja esimerkiksi tulostamista varten, sinun tulee hankkia ne aiemmin viikolla tai viimeistään lauantaina.

Kaisa-talo on avoinna lauantaisin klo 11:00-17:00. Aukioloaikaa siirrettiin tunnilla eteenpäin asiakkailta tulleen toiveen mukaisesti. Muutosta tuki myös se, että erityisesti viikonloppuisin kirjaston asiakasvirta painottuu iltapäivään ja aamupäivät ovat hiljaisempia.

Oppimiskeskus Aleksandriaan kulkuavaimella vaikka heti aamusta

Oppimiskeskus Aleksandria (Fabianinkatu 26) on avoinna arkisin klo 08:00-19:45, lauantaisin klo 11:00-16:45, ja sunnuntaisin suljettu. Helsingin yliopiston opiskelijana pääset Aleksandriaan myös aukioloaikojen ulkopuolella klo 07:00-01:00 välisenä aikana erillisellä magneettiavaimella, jota voit hakea Tietotekniikkakeskuksen käyttölupapisteessä.
Lisätietoja Aleksandrian yökäytöstä Flamma-intranetissä.

Pääkirjasto (Kaisa-talo)
– palvelupuhelin 02941 23920