Helsingin yliopiston kirjasto on saanut seuraavat aikauslehdet lahjoituksena käyttöönsä vuodelle 2016:

• PERUSTA
  • TEOLOGINEN AIKAKAUSKIRJA
  • VARTIJA

Kirjasto kiittää lämpimästi Helsingin yliopiston teologista tiedekuntaa, tieteellisiä seuroja ja lehtien päätoimittajia!

Kirjasto kiittää myös Kansalliskirjastoa siitä, että se vastaa ELEKTRA:n vuoden 2016 vuosimaksusta.

2 Replies to “Kiitokset Helsingin yliopiston teologiselle tiedekunnalle, Kansalliskirjastolle ja Perusta-lehden, Teologisen aikakauskirjan ja Vartija-lehden päätoimittajille”

1. Hei,

kiitos kysymyksestä.
    Laitatko sähköpostia osoitteeseen e-library[at]helsinki.fi, tätä kautta voimme ohjata viestin kokoelmavastaaville.

Ystävällisin terveisin,
    MiH / E-aineistopalaute