Sunnuntaisin Kaisa-taloon maalis- ja huhtikuussa

This post is also available in: englanti ruotsi

Pääkirjasto Kaisa-talo on jälleen avoinna sunnuntaisin klo 11:00-17:00 ajalla 6.3.-24.4. Poikkeuksena vain pääsiäinen pe-ma 25.-28.3., jolloin talo on suljettu.

Sisään pääsee sunnuntaisin Fabianinkadulta ja hissillä Kaisaniemenkadulta (1. krs) tai Helsingin yliopiston metrotasolta (K1).

Suomen suosituin oppimisympäristö toimii sunnuntaisin omatoimikirjastona

Kokoelmat, tilat ja laitteet ovat käytettävissäsi kerroksissa 2-7. Kellarikerrokset (K4, K3, K2) ja sisääntulokerroksen asiakaspalvelu ovat suljettuina. Varatun aineiston voit noutaa omatoimisesti avohyllystä, ja neuvontaa tilojen ja itsepalvelulaitteiden käyttöön saat tarvittaessa puhelimitse.

Jos tarvitset vierailijatunnuksen yliopiston verkkoon tai kopiokortteja esimerkiksi tulostamista varten, sinun tulee hankkia ne aiemmin viikolla tai viimeistään lauantaina.

Oppimiskeskus Aleksandriaan kulkuavaimella vaikka heti aamusta

Oppimiskeskus Aleksandria (Fabianinkatu 26) on avoinna arkisin klo 08:00-19:45, lauantaisin klo 11:00-16:45, ja sunnuntaisin suljettu. Helsingin yliopiston opiskelijat pääsevät Aleksandriaan myös aukioloaikojen ulkopuolella klo 07:00-01:00 välisenä aikana erillisellä magneettiavaimella, jota voi hakea Tietotekniikkakeskuksen käyttölupapisteessä.
Lisätietoja Aleksandrian yökäytöstä Flamma-intranetissä.

Pääkirjasto (Kaisa-talo)
– palvelupuhelin 02941 23920