Haluatko julkaisusi avoimesti saataville? Varaa opastus nyt

This post is also available in: englanti

Helsingin yliopiston tutkijoilla on vielä vuoden 2016 loppuun asti mahdollisuus tilata henkilö- tai pienryhmäkohtaista neuvontaa artikkelien avoimessa rinnakkaistallentamisessa TUHAT-julkaisurekisteriin. Tuhatista tiedot siirtyvät edelleen yliopiston digiarkisto Heldaan.

Tapaamisessa voidaan käsitellä myös muita avoimen julkaisemisen kysymyksiä, kuten rahoittajien avoimen julkaisemisen vaatimusten täyttämistä tai erilaisia tapoja julkaista avoimesti.

Kerro tarkemmat toiveesi tapaamisen sisällöstä, ajankohdasta ja paikasta tilauslomakkeella.

Tapaaminen voidaan järjestää vielä tammikuun 2017 aikana. Olemme sinuun yhteydessä tarkemman ajankohdan sopimiseksi.

collaborate Lisätietoja rinnakkaistallentamisesta ja avoimesta julkaisemisesta löydät Tutkijan Open Access -oppaasta.