Anna palautetta Aleksandrian kehittämiseksi ti-ke 16.-17.5.

Helsingin yliopisto tekee yhdessä Digitalistin kanssa tutkimusta opiskelijoiden Aleksandrian käytöstä, käyttöön liittyvistä kokemuksista ja kehittämistoiveista. Palautetta toivotaan erilaisilta käyttäjiltä sekä silloin tällöin Aleksandriassa poikkeavilta että Aleksandriaa aktiivisesti käyttäviltä.

Digitalistin haastattelijat kiertävät Oppimiskeskus Aleksandriassa (erityisesti 1. kerroksen aulassa) haastattelujen merkeissä ti-ke 16.-17.5. Tunnistat haastattelijat valkoisista t-paidoista ja Digitalist-logosta.

Haastattelut kestävät n. 30min ja osallistumisesta saa palkkioksi leffalipun

Jos haluat osallistua  Aleksandrian yhteiseen kehittämiseen, nykäise haastattelijoita hihasta! Voit myös laittaa tekstiviestin numeroon 050 3035 303 (Terhi) tai 050 480 2916 (Kirsi) ja ehdottaa sinulle sopivaa haastatteluaikaa tiistaille tai keskiviikolle.