Kesää kohti

Juhlajärjestelyt ovat edistyneet mainiosti kevään kääntyessä kesäksi ja touhu täällä Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen projektiryhmässä on hiljentymään päin. Lomat alkavat ja opiskelijatkin ovat kirmanneet kesälaitumille.

Vastuullinen ja suunnitelmallinen varhaiskasvatustyö jatkuu kuitenkin Suomen kaikissa kaupungeissa myös kesän ajan, vaikka toivottavasti niin lapset kuin henkilökuntakin pääsevät myös lomailun makuun vähintään yhden kesäkuukauden ajaksi. Kun toiset lähtevät lomalle, palaavat toiset jo takaisin nauttimaan kesäisen pedagogiikan iloista päiväkoteihin.

Voimme iloksemme kertoa, että LTO 120-juhlaviikon ohjelma on asettunut yhä varmemmin uomiinsa, kun avoimet päiväkotimme, juhlapuhujamme, panelistimme ja kaikki muut tärkeät osatekijät ovat varmistaneet oman osallistumisensa, aiheensa ja aikataulunsa. Kiitos kaikille niille, jotka näin kesäkuussakin vielä ovat jaksaneet vastata viestintäsihteerin kiireisiin puhelinsoittoihin ja sähköposteihin!

Julkaisen uuden, parannellun juhlaviikon ohjelman sekä liitteenä yhteistyökuntiemme, Espoon, Helsingin ja Vantaan esittelypäiväkotien tiedot ja toiminta-aiheet blogin yläreunasta löytyvistä välilehdistä.

Hyvää ja aurinkoista kesää, mansikan makua ja poutapilviä.
Elokuussa taas tavataan ja silloin on taas 30 päivää vähemmän odottamista!

This entry was posted in organisointia. Bookmark the permalink.