Juhlan tuntua

Elokuu on kulunut vauhdikkaasti juhlien organisoinnin parissa. Pala palalta alkavat ohjelman osaset kiinnittyä toisiinsa ja kokonaisuus on pian valmis julkistettavaksi.

Myös täällä yliopistolla elämä alkaa vähitellen palautua, kun kesän tyhjillään olleet luentosalit ja opetustilat täyttyvät opiskelukauden taas alkaessa. Lastentarhanopettajankoulutuksen juhlallisuuksiin tulevat osallistumaan myös opiskelijat, tulevat lastentarhanopettajat. Juhlaviikko alkaa 15.10. opettajankoulutuksen avoimin ovin, jonne kaikki ovat tervetulleita seuraamaan, Suomalaista korkeatasoista opettajankoulutusta.

Ensiviikon alku on vielä kiireistä aikaa, sillä silloin lähetetään henkilökohtaiset kutsut juhlaviikkolle sekä erityisesti perjantain pääjuhlaan Helsingin Yliopiston päärakennuksella.

Ilmassa alkaa jo olla juhlan tuntua!

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.