Kauden 2016–2017 mentorointiohjelma starttaa marraskuussa

Opiskelijoille suunnattu ryhmämentorointiohjelma käynnistyy tänäkin syksynä, nyt jo kuudetta kertaa. Mentoreiksi olemme saaneet hienon kattauksen yhteiskunnan eri aloilla vaikuttavia yliopistomme alumneja.

Opiskelijoiden eli aktorien hakuaika ohjelmaan on 11.–31.10.2016. Ryhmämentorointi sopii sinulle, joka pohdit parhaillaan urasuunnitelmiasi ja omaa asiantuntijaidentiteettisiä.

Ryhmämentorointiohjelma sisältää seuraavat tapahtumat:

• Ohjelman käynnistystilaisuus 22.11.2016 kello 17.00–19.00 Minerva-torilla (Siltavuorenpenger 9)
  • Mentorointiryhmien omat tapaamiset (4–5 kertaa)
  • Ohjelman päätöstilaisuus 9.5.2017 kello 17.00–19.00

Tutustu ohjeisiin ja hae mukaan!

Alumnien tukea opiskelijoiden sparraajina kaivataan ryhmämentoroinnin lisäksi muissakin työelämäaiheisissa tapahtumissa. Tänä syksynä testaamme muun muassa Kahvia ja uravinkkejä -konseptia, joka toivottavasti saa jatkoa ensi keväällä. Myös ryhmämuotoisia Coach Cafe -tilaisuuksia on suunnitteilla. Kannattaa liittyä mukaan yliopiston alumnitoimintaan!