“Enemmän twiittausta ja vähemmän viittausta. Professori Kirsti Lonka lisää liekkiä sähköiseen oppimiseen. “

Hauskaa, luovaa, osaavaa, osallistavaa. Värikkäitä sanoja ja kuvia singahtaa kilpaa älytaululle kun Kipinät eli Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitoksen ensimmäisen vuosikurssin opiskelijat miettivät, millaista on tehokas ja innostava oppiminen.

Hankkeemme päätutkija Kirsti Lonka avaa Opettaja -lehdessä hieman taustoja sille tutkimustyölle jota myös tässä hankkeessa teemme. Tutkimalla nuoria, heidän oppimistaan ja hyvinvointiaan sekä erilaisia tapoja toimia teknologian parissa, saamme arvokasta tietoa siitä, miten tulevaisuuden oppimisympäristöja ja pedagogiikkaa kannattaa kehittää. Lue juttu tästä.