Monikulttuurinen Suomi. Hyvä vai huono asia? Mitä se merkitsee maahanmuuttajille ja suomalaisille? Tule kertomaan ajatuksistasi ja kokemuksistasi!

Teemme Helsingin yliopiston sosiaalitieteiden laitoksella tutkimusta siitä, mitä Suomessa asuvat ihmiset ajattelevat näistä kysymyksistä. Järjestämme sitä varten pienryhmäkeskusteluja valtaväestön ja maahanmuuttajien keskuudessa Helsingissä.

Etsimme nyt Helsingin seudulla asuvia, valtaväestöön kuuluvia korkeakouluopiskelijoita ryhmäkeskusteluun, joka järjestetään ke 21.1.2015 klo 18.00 Kruununhaassa.

Tämä on hyvä tilaisuus päästä kertomaan omista ajatuksista ja kokemuksista monikulttuurisesta Suomesta. Käytämme tätä keskusteluaineistoa vain tutkimustarkoituksiin eikä osallistujia voi tunnistaa tutkimusraporteista.

Tarjoamme osallistujille välipalaa, kahvia ja teetä. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan Finnkinon elokuvalippuja!

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse tai facebookissa. Vastaamme mielellämme myös kysymyksiin!

Emma Nortio                                     Sirkku Varjonen
Tohtorikoulutettava                            Tutkijatohtori